Obserwatorzy

poniedziałek, 8 września 2014

Mini warsztaty origami

Mamy już wrzesień :( lato wydaje się już odległą galaktyką (przynajmniej dla mnie), a jak jest u was? Po tym pięknym i trochę szalonym okresie z córeczką wracamy na normalne tory codzienności, skończyły się wyjazdy i rozjazdy i to jest jedyny plus jak dla nas. Minus jest taki końca tego letniego okresu, że robi się coraz zimniej, brrrr nie lubimy tego. Ale nie o tym chciałam napisać. Choć ostatni mój wpis pochodzi z 3 lipca to nie próżnowałam hehe ciągle składałam moduły, wycinałam paski do qulingu i szukałam inspiracji co bym mogła zrobić z tych wszystkich modułów i pasków. I chociaż zrobiłam parę prac z origami i qulingu to pokażę je wam w innym poście, powód dość prosty i fajny zorganizowałam siostrzeńcom warsztaty origami, i chciałam się z wami podzielić tym wydarzeniem. Są to pierwsze warsztaty jakie zorganizowałam, może i małe ale zabawa była fajna :D.  A oto jak one wyglądały









Dzieciaki miały świetną zabawę i fajne pamiątki z wakacji :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz