Obserwatorzy

sobota, 13 września 2014

Kwiatki z papieru

Na początku tego posta chce podziękować wszystkim, którzy odwiedzają mój skromny blog, i czytają moje wypociny.

                                                              Dziękuje Wam:).

Długo szperałam po internecie szukając kursu jak zrobić kwiatka z papieru i choć znalazłam ich kilka żaden w moim przypadku nie zdał egzaminu.A kwiatki potrzebne mi są do kartki z życzeniami na chrzest. Postanowiłam swoim sposobem wykonać kwiatuszki i nim z Wami chciałam się podzielić

Z kartek wielkości małego bloku rysunkowego wycięłam paski szerokości 2 cm


następnie skleiłam dwa dłuższe brzegi ze sobą składając pasek w coś na kształt rynienki(klej nakładałam na samym brzegu pasków)


tu widok po sklejeniu brzegów

                                     

                                     następnym krokiem było nacięcie pasków z nie sklejonej strony


dokleiłam niebieskie paski które miały być środkiem kwiatka i nawinęłam na wykałaczkę  koniec paska przy nawijaniu skleiłam klejem, żeby się nie rozwinął



po zwinięciu całości mój kwiatek wyglądał tak


a tak wyglądają moje kwiatki po rozłożeniu płatków 



Tutaj natomiast postępy w wypalaniu koszyka, jak widać marnie mi to idzie, ale już bliżej końca niż dalej. 


1 komentarz: